Ez a feladat izgalmas és kreatív kihívást jelentett, mivel a KITE Zrt. vetőmag kereskedelmi szegmensének marketing kommunikációját kellett megtervezni, különös tekintettel az őszi káposztarepce hibridjeire. A háttérinformációk alapján a KITE piacvezető pozícióval rendelkezik Magyarországon, és kiemelkedően sikeres volt a repce termesztésének hazai bevezetésében. A feladat során fontos volt hangsúlyozni a vállalat innovációs képességeit és a magas minőségű vetőmagok előnyeit.
A kreatív brief kidolgozása során számos elemet kellett integrálni, beleértve a specifikus hibridneveket és a reklámszövegeket, melyek célja az új hibridfajták népszerűsítése és az értékesítés növelése volt. A szlogenek és a hirdetések megjelenési formáinak megtervezésekor figyelembe kellett venni a célközönséget, vagyis a jelenlegi és potenciális partnereket. Az volt a cél, hogy a hirdetések világosan kommunikálják a KITE termékeinek előnyeit és ösztönözzék a termelők érdeklődését a 2024-es kiadványban szereplő új fejlesztések iránt.